HÍVJON MINKET BIZALOMMAL:

  • +36/30 310-0065

  • +36/93310-579

Elállási jog

  • Elállási jog


Az elállási jogoról szóló rendelkezéseket a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet tartalmazza!

1. Milyen jogi alapja van az elállásnak, visszavásárlásnak?

FONTOS! Az elállás lehetőségét az Általános Szerződési Feltételek dokumentumunk (ÁSZF) szabályozza, amit Ön tudomásul vett és elfogadott, amikor megrendelését leadta. 

Elállási nyilatkozatott itt tudja letölteni:  Elállási_nyilatkozat.odt

2. Jogosult vagyok elállni a vásárlástól?

Az elállási jog nem vonatkozik minden termékre, és csak a természetes személyt(Fogyasztó) illeti meg, a jogi személyt nem!

FONTOS! A hatályos jogszabályok értelmében egészségvédelmi és higiéniai okok miatt nem vásárolható vissza pl. harisnyák, zoknik, fehérneműk, lábujjkorrigálók, vércukormérők (és kombók), tesztcsíkok, talpbetétek, lepedők, zárt csomagolású gyógypárnák és egyéb higiéniai termékek.

3. Miként intézhetem az elállást?

  • Jelezze elállási szándékát e-mailben, telefonon. Figyeljen arra, hogy a vásárlását be tudjuk azonosítani, azaz szükséges lesz a számlázási név, számlaszám, vagy rendelésszám valamelyikére.

  • Egyeztetjük Önnel a részleteket– A kapott információk alapján megnézzük a számláját, és egyeztetünk Önnel, hogy miként és mikor szeretné visszajuttatni hozzánk a terméket (ez lehet személyesen, postai úton vagy futárszolgálattal), illetve mi legyen a visszafizetés módja.

  • Visszajuttatja nekünk a terméket Az elállás közlésétől számított 14 napon belül(lehetőleg minél hamarabb) kell visszaérkeznie a terméknek hozzánk (saját önköltségen), különben az elállási igényét nem tudjuk figyelembe venni. Miután beérkezik hozzánk a termék, emailben visszaigazoljuk Önnek, majd megvizsgáljuk, hogy sérült-e, használt-e, szennyeződött-e. Amennyiben ilyet tapasztalunk, értékcsökkentve tudjuk visszavásárolni. Bár nem kötelező az Elállási nyilatkozat kitöltése(.doc), de mindki érdeke, hogy mellékelje a visszaküldött csomaghoz

    Személyesen is visszahozhatja vagy visszaküldheti valakivel. Ez esetben mindenképp szükséges előzetesen időpontot egyeztetnie velünk.

  • Mi visszatérítjük az árát– ha minden stimmel, pár napon belül (legfeljebb 14 nap) elkészítjük a stornó számlát, és jóváírjuk Önnek az összeget (kártyás vásárlásnál a kártyaszámlájára, egyéb esetben az előzetesen leegyeztetett fizetési mód szerint).

4. Hogyan csomagoljam a terméket a visszaküldéshez?

FONTOS! Amennyiben visszaküldi vagy futárral szállíttatja vissza a terméket, kérjük alaposan csomagolja be, hogy a termék ne sérüljön.

Abban az esetben, ha postával küldi vissza a terméket, akkor kérjük erre a címre küldje: Revital GYSE 8800 Nagykanizsa, Eötvös Tér 20/G.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Ügyfélszolgálat

8800 Nagykanizsa, Eötvös Tér 20/G
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Mobil: 30/310-0065
Tel: 93-310-579


Copyright revitalbolt.hu  |  Minden jog fenntartva!